woensdag 18 maart 2009

XL RUITEN BIJ KAATJE & KO!!



Het valt nog niet mee om alles bij te houden ;), dus hier eindelijk weer eens een nieuw berichtje!!

De XL ruit in rood/wit is echt geweldig!! Eindelijk kon ik me eens uitleven op een knijpertjesbord maxi... meestal maak ik deze borden in de roze ruit of rood/witte stip (de favoriete dessins van mijn klanten). De set van 3 kapstokjes zijn voor dezelfde klant, een geweldig leuke set zo!!

Sinds kort heeft KAATJE & KO ook een eigen Hyves: www.kaatjeenko.hyves.nl

Leuk als je lid wordt!!

Bianca
www.kaatje-en-ko.nl

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi, ik neem regelmatig een kijkje op je webwinkel. vandaag voor het eerst ook hier.
maar de link naar je hyves doet het niet.
Ik vind het erg leuk wat je maakt! Heb alleen nog nooit iets gekocht bij je. Misschien straks voor de nieuwe kamer van mijn oudste dochter.

Door Jolanda zei

Hoi Bianca,

Kijk even op mijn blog onder het label award en daar ligt een leuke verrassing voor je klaar!
http://doorjolanda.blogspot.com/